CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, januari 12

Måndag!

Hejsan hoppsan!

Japp då har måndagen passerat....sitter me ett öga po tv´n po min framtida man, han vet ente om de än men vi SKA gifta oss en dag....;) å givetvis pratar ja om Mr Michael Scofield eller som han egentligen heter Wentworth Miller!
En rolig grej e just att jag har en av hans Portfolier, när jag åkte hem från New York träffa ja en av hans agenter...vi kom ti å prata i rökrummet po Island flygplats där vi mellan landa...å vips kom vi ti å prata snygga kändisar...(han digga då Paris Hilton..) å då sajer han: du ska få en graj av maj....snacka om man DREGLA....ja tycker han e grymt snygg :)

*ska bara torka av tangentbordet* *ler*

jaja nog om min framtida hubby....

Idag for jag ti storstan....ett bolag hade ett informations möte som kunne leda ti utbildning som sen kunne ge anställning.
Där var 200 sittplAtser å en massa folk stod upp längs väggarna...min gissning ca 250-300 pers befann saj i lokalen....hmm tänkte nån branbrisk ja Mr F´zon du skulle vatt där å styrt upp brandövning....ha ha ha ha ;)
När mötet va slut fick man en miniintervju, typ po 1 min....shit ja hoppas ja gjorre bra ifrån maj, nu behöver ja ALLA tummar å tår po att ja får komma till en *riktig* intervju å de skulle man få reda po i denna veckan om man tog saj ti intervju....håll håll håll för maj tack!

Min gulliga Cuz kom å hämta maj efteråt, vi körde hem ti henne där vi laga middag!
Alltid kul å se daj cuzeluz....me löv jo!

Jupp de här var min måndag, tror de blir sängen strax....
Sov sött mina läsare....om ja har nåna....????????

Här gäller datumparkering bejb!

xoxoxo

0 kommentarer: