CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, januari 14

Shit, fuck å sånt....

Ja fan å helvetes jävlar..................

Dom byta spelreglerna.....
Jag som va helt preperd för att blir ställd mot väggen me 1000 frågor,
shii fick ja...hel grupp var vi kl 10....
ja undra va fan e detta? Nån grupp intervju eller?
Nää idag va de en sista gallring....Gahhhhhhh
Så vi fick ett papper me nåna stödord där vi skulle beskriva oss mer, vem vi var vart vi bodde osv..samt vafför vi skulle passa för jobbet.
Jag hade ju skrivit stolpar ti maj själv om just grejer ja ente ville glömma å berätta om maj, mina kvaliteer å meriter, så de hjälpte till juh.
Men sen åandra sidan har ja ju ingen aning om vad mina grannar skrev?

De skulle höra av saj senast freda, hade man ente hört nått så kunne maj anse saj:
KÖÖRD.

Så vi fortsätter att hålla tummarna att de ringer innnan fredag!!

För jag vill ja vill ja vill......

Nää nu ska ja ut i dimman....

Simma lugnt å inga turkosa bikinis i havet för då kommer ::::::::
mamma haj....å papppa haj.....å bebis haj......

pusss haj!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

här fortsätter vi hålla så mkt vi kan, vad e det för jobb förresten?
*kram kram*

Bara jag sa...

Ja tackar fär de Kram po er!