CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, januari 13

Tjohooo

Gomorron eller ja mer Gomidda!

Gissa om ja hoppa jämfotta innan idag.....
Ca kl 11 ringer de i mobilen...Dolt nr....pirr i magen.... kan de va?????????????

Yes de va från Mötet igår, de gilla min lilla mini intervju å vill träffa maj imorron kl 10, shit va glad ja ble!!!
Så imorron e de dax för en anställnings intervju, ente illa å va en av 9 av de ca 300 som var där!

Ber er å fortsätta hålla tummarna imorron kl 10....
jag hoppas innnerligt po att jag får de, å då e de me en 9 veckors utbildning först!

Nää nu får ja sätta igång å skytta litt!

Ha en underbar dag, för de vet ja att ja komer att ha....

Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

vad skoj :)
håller alla tummar o tår vi bara kan här!!
*kram*

Anonym sa...

Håller alla tummar jag har!
//Håkan

Bara jag sa...

ja tackar för de :)

Anonym sa...

Vi håller oxå tummarna för dig!!

Anonym sa...

Haj po daj du och va kul att du kommitt ti bloggvarden å va kul att du skrivor po skånska.

Länkar ti daj på min blogg.
Kram po di

Bara jag sa...

@ Månsson: tack de värmer!

Jau du Tenderee...nu e jau har mä!