CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, september 27

Vilda Lotta gissningar...

1. Tror stenhårt att de e nått me musiken, kankse nån julshow maybe?
2. Du älskar ditt jobb så inget nytt där men kanske du har avanceratt, högra rang po ditt jobb?
3. En liten en...bebbe ;)?
4. Ny flygresa?
5. Ny Brasiljanare?
6. Du e väl gift?
7. Nått me Växsjö göra?

Japp du ser ja e helt inriktad po daj men de kankse e nått om Magnus eller dina barn? Men ja gissar ändå att de gäller daj!

Berätta fall ja prickat litt rätt....;)

Kram po daj!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Haha...du är rolig du
Ett helt inlägg om mig =)

Du har prickat rätt på en av dom så mycket kan jag säga...men det är VÄLDIGT känsligt och därför väntar jag lite till.

Tack och Kram

Bara jag sa...

Mmm klart du skulle ha de, men skoja min dojja så nyfiken man e då...o 1 var rätt, men vicken??
Hmm ja ja låter daj andas så berättar du för maj när du vill ;)
Ta hand om daj, Kram