CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, september 25

Mindre värd iblann?

Satt litt o fundera över mina vänner o mina sk vänner å mina vänner litt längre ut po listan, nu när ja kom him etter jubb. Ja e singel o visst ja har väl ente sååå många singelvänner men ett par stycker räknas in i listan. Ja e en sån person som älskar o omger maj gärna med sällskap allt ifrån 1 ti massa peps omkring maj. Har ja fest e i princip alla välkomna, har ju hänt i bakåt i tiden att folk frågat kan den o den fölla me o ja har sagt ja o sen har de bara hänt tråkiheter me dessa personer inblannade. Men de har ju vatt vänner ti mina vänner. O nu ikväll fick litt sorg i ögat för en person som har vatt här massvis me gånger har visst ett gille hemma ida, nää hon e ente singel men ja vet att o den faktan stämmer att en singelvän e just där ikväll. Vissa singelvänner bjuds hem men ente vissa andra? Vafför ska då ja bju ti? Man kan väl ge o ta? Nää vissa sk vänner förtjänar ente MAJ som vän så enkelt e de, sen att ja en som ja e, för snäll o sätter andra först, ja jag vet ja måste vända litt po den strategin... Sen ti dom som bara hör av saj när de e singlar men aldrig så fort dom öppnat benana för en annan karl, kan ge fan i o höra å si nästas gång de tar slut, nock me de osså, I´m gone! Nu har ja en hel kanna kaffe endast ti maj själv...o tänker dricka hela osså själv bara så ni vet!

Japp stämmer om ni tänker att ja e fed up me vissa! Mitt tålamod strejkar.

Tänker ente skaffa karr bara för att bli mer värd, nää eat shit and fuck a duck.

2 kommentarer:

GG sa...

Känner igen mig!
Blir sällan eller aldrig bjuden nånstans eftersom jag inte har kavaljer.
Alltså är min vänskap och mitt sällskap jävligt lite värt.

Vi får pysa lite skit imorgon!
Kramelikram

Bara jag sa...

Mmm så tradet e de, men men....
Mmm väntar po ditt samtal så sätts kaffet po....Kraaam