CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, januari 10

Du ger maj lugn!

Du e så vacker i rött ja du e vacker utan rött me men rött i din ära.

Hade min GG här uppe innan ida, hon e en kvinna me kaliber!
Hon e även en person som ger maj lugn po nått sätt de spelar ingen roll hur å när man pratar me henne så e de precis som hon put´s a spell on you with calmness!
Hon ser maj för den ja e å inget annat, hon ger ofta riktigt najsa kommentarer, vill så gärna ta åt maj men de e en annan femma....jobbar ju påett ;-)
Hade en mye trevli kaffe stund som gick tok för snabbt.
Ser framemot nästa.

Glad över att just du e min GG!

4 kommentarer:

GG sa...

Nej, men kära hjärtanes..ska du ha mig till bölbytta nu då?!
Tack så sanslöst mycket..
Åhh..inte ofta man får komplimanger på det kära viset!
Tack, tack, tack,...det ska jag spara..Åhhhh..
Puss o kram och tack för kaffet förresten!
Ja, kagan osse!

Bara jag sa...

Ha ha ha naj ente ha daj ti bölebytta utan skrev från hjartat!
Glad att du bidde glad iaf! puss å kram

Lotta sa...

Vad fint =)

Bara jag sa...

Mmm härlitt me vänskap!