CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, januari 19

1 veckas uppdatering

1 vecka!
Jupp min vandring har pågått nu i 1 vecka, de känns ok faktiskt, hade ett bakslag igår men va fan upp po hästen igen!
Visst e ja hungrig å sugen...men po sönda e de fest, ja har ju sagt att 1 gång i veckan får ja göra som ja vill. Å po sönda e de festligt.
De e ente rikigt fest fest utan dopfest! Så tror ente de blir knäckemacka me ost po...längtar ti sönda för ja tror ente de finns tid å träffa sötnosen innan, får kankse slåss om han, alla vill ju gosa me de finaste killen! Kristian ble gudfader en stolt uppgift tycker ja, grattis ti de du vännen men lär han ente allt skit du kan när han blir äldre!! Ser framemot dopet jättemye, mysig kyrka å allt som tillhör, kommer kankse bilder, vem vet?!
Min Darling ringe i söndes, berätta om sin resa, han stack ju ti usa po julafton å kom hem nu i helgen, han hade hatt de bra å kul å allt som inkluderar en resa ti over there...fisen sa att han blitt vuxen under sin resa...ha ha ha ha jo den dan du visar de tror vi po det!!

Min gulliga vän uppåt lannet kommer ner po torsda, så freda e de fika udan kakor hos maj, alltid lia kul när hon kommer ner, blir förvisso ingen utgång som de brukar men vi kanske ses hos maj po lörda ändå å fortsätter uppdateringen, ja har ju dopet dan etter så lugna puckar för min del. Nått kneppigt hände imorse, vet ente hur ja skulle tolka de, fick ett sms där namn stod uppe i displayn precis så som de gör om man får Lindex eller kappahl men nu stod där ett namn. Öppna upp de å då står där: nått om ja hållt mitt nyårslöfte å bla bla bla å att man kunne kicka in för tips å råd po hans blogg ang vikten, va vet han om mitt nyårslöfte? Hade inga för den delen....vadå har eniro en speciell sida där tjockisars nr står? Skattemyndigheterna-skatt för tjockisar? Hur å vafför fick ja de smset? Kände maj litt bestört först just me tanke att killen po bloggen e från samma kommun, vältränad, å nu snackar vi då gymkille som skriver ner sin träningsväg, ja de e säkert kanon för han men....MEN hallå nu snackar vi ente om brudarna som piper om nåna gram ti övers som måste träna i sina nyaste outfitter, me hel makade fejs, bara för att. Som sagt vet ente va ja ska tro? Hur fick han mitt nr?
Ja ja får väl smaka po de å kolla in va han skriver just om kanske utskick av sms.
Har börjat skissa litt po klänningen ja ska ha po bröllopet....så himla skoj de ska bli!
Nää nu får de väl räcka för idau eller....återkommer!
Be safe my loved ones

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hmmm,det låter ju skumt med ett sånt sms =(

Kämpa på bara,du är superduktig och på dopet ska det firas så fira på =)

Kram

Bara jag sa...

Ja verkligen har ente skrivit ti han än, men de kommer...
Åh jo ja kämpar kan du tro, jaa snart sönda :-)
Hoppas du håller ställningarna i Skyttet...hi hi mellan planerna för ditt kalas!!! Min kom nog bort i posten va....ha ha ha ;-)
Ska nog allt få daj po kaffe en dau!
kram