CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, oktober 31

Ja kommer ente hem ikväll


I heller....

Nu e de full renoveringsrulle himma hos maj, hela mitt stora rum e inhottat i sovrum å kök...ja kommer ente ti nånstans, gahhh!
Va himma innan idau å kolla läget, badrummet e klart men ikke hallen än, vilket snygg målaren sa att de skulle va... å stora rummet ska va klart ti/senast po freda.
Ja skulle ju haft hem mina ex kollegier: Bästa T å G po midda po lörda men än 1 gång får vi skjuta po de, första gången blev de jubb ju å nu kommer ja ente ti i mitt hem...ha ha ha
Så nu bor ja himma hos mor å far... po bodde gott å ont, blir litt uppassad men samtidigt e de ju jobbit å ente få skytta si själv. Jaja ska väl stå ut ti freda...
Meningen va att ja skulle ti storstan me ikväll, men som sagt kan ikke gå ut i gympa pjux, gjorre ett tappert försök o komma ti i mitt sovrum för å nå ude klackarna men gick ente :-(
Storstan får klara si udan maj å min Darling som ja skulle nanna hos, vi får ses en annan dau, snart blir vi grannar istället juh :-) Hoppas du lärde daj nått av gårdagen...ha ha ha ha men du...ja älskar daj ändå bajby <3

Nää fall man skulle packa ner röva i ejerdunnet å sova ti man vaknar eller klockan ringer, ska ju jubba imorron!
Ha de bäst-flodhäst
xoxo

3 kommentarer:

Monica sa...

hoppas dom blir klara som dom ska , så du får flutta hem igen ;)

Lotta sa...

Vad härligt när allt är klart =)

Bara jag sa...

Ja ja hoppas me dom blir klara i tid...å att de blir kanonsnyggt! Va hemma innan men så ente ett skvatt för Snygge hade tatt av alla lyseknapparna...ha ha ha