CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, oktober 9

Uppdatering

Japp då va man utbildad ti max, ha ha ha ha nää såklart ente men shit va ja lärde maj mye under de 2 dagarna,(tis, ons) de va långa dagar men ack så kul!
Karin då min handledare va toppen, helt kanon, man va så omhändertagen å man kände verkligen att man kunne fråga samt be henne upprepa visa detaljer, de ble ju rätt mye po en gång! Men som sagt de kändes kanon.
Som ida då freda hade vi i vårt gamla jobbegäng tänkt träffas va rätt längesen vi sågs å mye har ju hänt po sistone så vi ville ju snacka loss, detta bestämdes i spetember om denna fredan...ja var å handla allt sånt igår, städa å rantafeja...å vips kom där ett sms: Hej du e bokad för jobb 9/10 kl 12-20.15...gahhh... skitkul att ja redan ska jobba å en heldag bidde de me! Synd att maten fick åka i frysen å att vi ente kan ses såsom ida :( men vi får ta igen de en annan dag!
Nää in i duschen, litt frukost å sen GÅ ti bussen för *nån * hade roat saj me å lufta min cykel å ingen cykelpump hemma...får fixa de ikväll eller imorron...

ja jag ska ju jobba hele dan....va ska ni hitta po?

Ha de bäst

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag har cyklepump!!!

monica sa...

Va kul att du trivs med jobbet! glad för din skull:) kramar

Bara jag sa...

Ha ha ja Men de va hemma hos mamma å pappa som de lufta cyklen...men nu e den pumpad igen! Tack ändå, kanske näste gang...Kram

Bara jag sa...

Ja tack Monkan :-)långa dagar men kul! Kram