CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, augusti 2

Dejting e svårt

Detta fick ja av fina GG minuterna innan.

Varför är det så svårt att tro att man är bra. Att känna att just jag är den jag helst vill ha. Nån annans kvaliteer är sånt man bara vet. Men uppskattning från andra tas emot med tveksamhet. Tänk om vi kunde byta plats ett litet tag, och genom andra ögon se oss själva för en dag. Då skulle du få veta det du inte tror på nu - Att det är helt fantastiskt att det finns någon som du.

Ärlitt så lugna nerverna saj litt!


Ja va uppklädd.

I rest my case

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag fick själv de orden av en vän en gång, och det fick mig att fundera.
Än så länge har jag delat orden vidare EN GÅNG, och det är till dig.
Du är värd dem!

Bara jag sa...

Du E UNDERBAR!