CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, augusti 4

Award!

I söndes fick ja visst en award, en blogg award från min goe GG, ja va en av hennes blogg favoriter, hur ja nu kan va de, tycker mest de blitt massa svammel o den svamlen hör hon över balkongen innan de blir inlägg om de....ha ha ha men visst jätteskoj o få en award.










Så härmed i rött, som ja älskar o se GG i, en av hennes egna favoritfärger osså, tackar ja ödmjukast för awarden!
Sen skulle man nominera 7 andra bloggare, och länka dom, men nu har ja ente 7 andra favoriter utan ja har 2 som ja dagligen läser sen vissa man kollar in litt då o då. Ja fick awarden av fina GG o sen läser ja Tenderee så vassego Lotta :-) http://tenderee.blogg.se/
Sen som slutspurt skulle man berätta 7 intressanta grajer om saj själv! Hmm intressanta osså....ha ha ha ok ja prövar!!

1. Ja e egentligen ju anonym för de flesta,
nån som vet 100 vem ja e men ikke alla.
2. Ja bor osså i landets södra del,
om nu nån missuppfattat min dialekt....
3. Ja e en soldyrkare po hög nivå!
4. Älskar o resa
5. Kan ha ett hetsigt humör...
6. Min barndomdröm var att bli U-båtskapten
7. Har noll (0) karaktär o de e en stoooor nackdel!

Hurevida detta va intressant eller ente- men ja vet ni kommer tibaka o snokar...ha ha ha be my guests för nu rainar de osså, o dynorna e ude :(

4 kommentarer:

GG sa...

GG hälsar och tackar ödmjukast; även för all balkongsnack och positiv energi!

Bara jag sa...

Puss & kram

Lotta sa...

Tack så mycket söta du =)

Bara jag sa...

:-)