CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, maj 25

Så jeevla kul- NOT





Va hos tannemagaren innan jobb idau...visste att ja tappat 1 lagning för de kände ja, men att mina 2 visdoms skulle ut samt laga 3 hål hade ja ingen aning om :-(

Ett kalas som kommer sluta po nära 7000, fan inget kul alls.

Så po vägen ti jobb va ja tvungen att gå in i väskaffären o molla en väska för de va så synd om maj...hur grann som helst va väskan o den bidde min mest för att, ja jag ska ju ti tannemagaren imorron me....grrrr katsching sajer de i plånkan.....Hej Lön/ Heeeejdååååååå LÖN!

Å fullmåne e de osså, månens fel dehärra me hål i tänderna.....


Bild po min snygge nye väska! Nu hamna de överst, fan osså igen....fullmånens fel de me!




2 kommentarer:

Lotta sa...

Klart det är fullmånens fel och väskor är alltid ok att köpa...oavsett ;-)

Bara jag sa...

Ha ha ha ja bra att du e po min sida...rackarns fullmåne, va ju de igår osså....visst väskor e bra!!!