CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 22

Litta up to date...

Fy f-n va benana kan göra ont etter en heldau po jubb...
Måste hitta nåna skor som man kan ha typ 9-12 timmar i sträck, tips nån?
Jobba över 1.5 timme mest för att BC´n e sååå snäll o gav maj hela sommaren...NOT
Blir ikke klog po denhär mannen/killen, men ja ska nock komma underfull me han osså!!!
En sen kväll i en gränd...ha ha ha ha näää då blir han redit rädd för maj ;)
Hotta maj i badet när ja kom him o bara lå o ble blöt...
Nacken e mye bättre-skönt.
Jubbar fre-sön nu sen e ja ledi?!
Jaja fick lönen ida-nöjd hade ja vatt om ente de bara sajer tjoff, den e bar ainne å vänder po kontot...
ja va mer? ja har 13 betalda semesterdar!!!!

Tjoflöjt hoppas allt e bra me mina härlia vänner, här å irl!
puss o kram vi ses po stan, e po himmaplan imorron igen!

4 kommentarer:

GG sa...

Han är ingen favorit, va..Hi hi..
Ja, usch.. det är inte lätt med det här med skor.. Jag hade turen att hitta ganska snabbt vilka jag kunde ha utan att få bekymmer.
Jag hade loafers.. Men jag vet att du inte tycker om såna..
Till sommaren kan du väl ha en sandal?!
Pusselipuss

Bara jag sa...

Ha ha ha ha nääääeeee ente nån favvis! å nu bor han i husvagn å leker skogsmulle osså....ha ha ha, Ja sandaler låter bra, nu kör ja byte i halvlek...!
Puss po di!

GG sa...

Han kan bo hos mig...jag är så van vid inneboende..ha ha

Bara jag sa...

ha ha ha kan meddela han att han kan parkera husvagnen o få bo inomhus hos daj!