CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, april 27

I love pink-those where his words....

I love pink-those where his words....

What a day!
Hade fått förfrågan om att sitta hårmodell ida av min goe Florence som ja jobbat ihopa med. Ida var min ledia dau så efter en efterlängtad fika me Malin å barna (alldeles för kort men) hoppa ja po bussen mot storstan. Ledi dau-ledit klädd......
Flo hade sagt att en kille skulle vara där som jobbat i England, som skulle visa/hjälpa henne me korthårs klippning.
Väl framme vid skolan-salongen mötes ja by Flo! In gick vi, ja fick håret tvättat sen bidde ja placerad i en frisörstol!
En trevlig prick kom å hälsa, vicken utstrålning, han blanna friskt svenskan å engelskan-härlitt. Dejan va svensk men bott mer tiden i London va ja förstod?!
Flo jo klippte o hade saj...Du va så duktig vännen.
Dejan fixa o trixa :-)
Ja var en utmärkt modell enligt Flo å Dejan kunne bara insistera-ha what else hun...!!

Ja detta va väl ente hele värrden....Blitt klipp + en kändis har haft saxen i MITT hår!
Nää förvisso ente.
Men nu var de ju så att min ledia dag ti ära vart ja klädd i......taddaaaaa ..FUCKING MJUKIS PANTS & LUVTRÖJA....LMFAO
Oh well...what to do-what to do....
I will do---klänning me värsta urringningen o klacka pjuxen po!
För po torsda möts våra vägar igen.....sa ja han va kändis.

Vadå ja i ett nötskal....gahhhh
Jaja en sötnöt once told me: hela mitt liv e ett misstag-de e så man lär saj!




2 kommentarer:

mj sa...

skit det är ju Madonnas frisör ..... hahaha blogga hans namn ;-) <3

Bara jag sa...

Han e ju omnämnd i ettiketerna, mena du googla så e de osså gjort!!
Han har haft saxen i mitt hår :-)