CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, december 26

Känns som Söndag....

Fast de e ju fredag....

Så var julens hysteri äntligen över, har ju inte alls haft nån julfeeling denna jul...men överlevt!!
Julklappar tilldelades maj, ble helnöjd me mina klappar, samt resten av familjen ble oxå nöjda me vad jag hade köpt!!

Nu ska bara nyår avverkas sen.....sen är de 2009 å de ska fanemaj bli mitt år har jag bestämt!

Vi var ute igår i storstan....ble rätt besviken, inte alls så mycket folk som jag trodde de skulle va. Dålig musik spela dom med, å folket var allmänt tradiga...trötta kanske...va vet ja...jag ryckte i ett par svansar me katterna ville inte bjuda på saj....trist....men jag kom hem runt halv 5 men hade liabra kunnat vart förrutan denna utekväll....

Nu blir de inte fler barn gjorda idag.....soffan kallar sen blir de film ikväll!

Hoppas ni haft en underbar jul!!
God fortsättning....kram G


0 kommentarer: