CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, december 22

Ingen julkänsla...

Näää ingen julkänsla alls här....
O jag vet ju precis varför med :(
För att inte bli allt för personlig mesamma men för 6 veckor sen blev jag opererad o har inte fått reda po nått resultat än....visst de e 50-50 antingen ja o bearbeta det eller nej å gå vidare me ett leende på läpparna!
Ovissheten är rätt tradig men jag kan ju inget göra för att påskynda heller, ringde Mas å fick till svar: läkaren hör av sig antingen per telefon eller brev, jo god jul på daj med tantalanta!
Blev visst personlig ändå...jaja
Sen har vi då julen i sig.....jag har alltid vatt en brud som ÄLSKAT julen, men inte iår alls, jag har pynta hela lägenheten mest för att jag kände maj tvungen, de e ju ändå jul!
Mina grannar har inte något i fönstren, de ser tråkigt ut, i mina fönster lyser det å tickar på mer till el räkningen ;)
Hade jag kunnat så hade jag valt i år att gå i ide hela december till mitten av januari!
Som ni ser å läser e jag i högsta grad alive and kicking and blogging!!
Ja vi får allt se vart denna blogg tar maj hän....

Ha de bäst....

0 kommentarer: