CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 10

Bra o fin fint!

Fast solen lyser me sin frånvaro så har ja minsann hatt 2 kanon dagar bakom maj nu. Ja trivs som fisken i vattnet i mín butik i himmakommunen! Ble väckt imorse av BC`n då ja just va i Grekland po semester...drömmen ville berätta nått inser ja nu, I will tell you later on i detta inlägg! Han undra fall ja kunne komma in tidigare, visst kunne ja de o hoppa po planet hem...ha ha ha nää då va ja ju vaken! Haft en riktigt bra dag po jobb, bra o många kunder, nåna kända ansikten nåna helt okända nåna som kom tibaka o handla mer! O i ettermiddes vände ja maj just om ti rulltrappan o ser ett välkänt ansikte som ja ente sett po många år, en ja jobba tillsammans me po stans stora fabrik AB! Min J! Min J e Grek, flytta dit för nått år sen o va hemma om i sverige nu, så himla kul o se han. Han sa alltid att han skulle minsann hitta den rikaste greken ti maj som ja sen skulle gifta maj me o flytta ner ti Grekland, ja fråga nu fall ja skulle packa min väska å hans halvt tannalöse leende sa: Bara kom, vi hitta rik Grek! Ha ha ha han e underbar, ente som andra ikke svensk, utan så rar å omtänksam. Han berätta att han sparat mina vykort som ja skicka ti han o hans fru då ja bodde i usa o att han tittat po dom för ente så längesen. Han ville visa sin glädje genom o köpa en present ti maj, nää sa ja de behövdes ju ente, fick ti svar att ja kommer snart....han dök upp igen me 2 flaskor vin som han vatt o handlat po bolaget. Ja tacka å tog emot, vilken gest av han. Så nu får ja väl börja spara ti en enkel ti Grekland, ja etter ja vatt i USA igen förståss! Så kul o se daj min vän!
Väl himma bidde de litt balkongsnack me pinglan GG....go 4 it! Ett het bad o ett majl som löd: Ha inte vita byxor den 19e...vet ente alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllls va som menas!!!! Ja borde va klocklös osså......Aj löv joooo så min Darling.

Nää om ja skulle nu infinna maj i drömmarnas land......
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Kärlek to you all

4 kommentarer:

GG sa...

Hi hi..mmmmm...vi får väl se....

Bara jag sa...

Hi hi ja tycker!!!!!

Lotta sa...

Vacker grek MED tänder hoppas jag ;-)

Bara jag sa...

Jaaa de vore bäst...!!!!