CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, augusti 26

Sörjer enormt

Blir brunt ti minne av mitt älskade hjärta, mammas fina älskling.

Fy fan vicken dau de va igår, inget alls kul, grät maj igenom nästan hela dan, dels för att ja visste va som komma skulle, sen väl vi....

Ute hos vetrinären, en urgullig dam po 50+ som tala me maj innan å berätta i detalj hur de skulle gå ti, vi var ensama i ett rum bara ja å mitt hjärta hon låg intill maj me huvet i mitt knä. Hon fick först en lugnande spruta å ja prata så gott ja kunne mellan tårarna för som ja grät, kunne ente sluta.

Ja sa ti mitt älskade hjärta att hon e de finaste för maj å att ja älska henne samtidigt som ja bad om hennes förlåtelse, mamma älskar daj.

När hon fick den 2a sprutan gick de fort men även här prata ja me henne å sa hur mye ja älska henne å hur hon va mitt allt. Ja satt kvar i en bra stund å bara va hos henne, klappa henne, hennes tunga låg utanför hennes mun å ja försökte stoppa in den men pga inga muskler fungera längre så stanna den ej kvar.

Hon somna in lugnt å fint.

Ja vet i mitt hjärta att ja gjorde rätt beslut, men fy fan va sorgen nu etteråt e hård, den e ensam, ja tycks höra hennes tassar po parkettgolvet, hör hennes ljud såsom bara hon kunne prata. Ja vet att de även kommer bli lättare, men just nu suger de fett, även om ja fått så många sms, samtal å allt dedärra e ja ensamast i världen, för ja har ente mitt hjärta mer :(



1998-09-25

2009-08-25



R.I.P mitt älskade hjärta, mamma älskar daj å saknaden e ENORM etter daj..............

<3>

4 kommentarer:

Anonym sa...

<3<3<3 Saknaden av henne är stor...tänk hon ska inte tjolla mat i sin röda skål eller dricka vatten i den blåa...tänk att J inte gör goa portioner ti henne¨de två kompisarna...och att T och du kallar henne för er tjockamolla...snyft...Finns här det vet du...Kram Trica <3<3<3

Lotta sa...

Tänker på dig,det måste vara hemskt att gå igenom en sån separation!
Kram

monica sa...

Tänker på dig gumman..Många kramar!

Bara jag sa...

Tack för era omtankar, kram