CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, januari 7

Kräk inlägg tror ja...

Besviken po vissa vänner, besviken att ja ente har tid för andra vänner, besviken att vissa vänner ente har tid för maj. Jo ja e fullt medveten att allt krestar ente kring maj, trust me I know! Men vissa av mina vänner tar maj alltid för givet, ja ska fixa, ja ska ställa opp o såntdärra, Miss fix it all, medan andra glider po en räkmacka, andra ställer ente opp om ente där e nån vinning bakom, satt o fundera litta nu ikväll o mitt nyårslöfte va att just ja ente skulle va så jevvla snäll alltid, nu imed resan, litta glirringar från alla håll, Ooo e de billigt, Ooo de skulle va kul o ha, Ooo finns de tro...ja en himla massa OOOOOOOOOOOoooooo men va fan res själv då. Om ja summerar alle mina resor o som ja handlat o vandlat ti mina vänner, familj o släkt men sen när di har vatt iväg, (dock ente mamma o pappa) har de inhandlat nått ti maj månne? Go figure....Sa faktiskt innan att de va kräkinlägg...Så därav mitt nyårslöfte, o nada kommer att inhandlas ti andra än MAJ SJÄLV!!! Sug po den duuuu.
Åh shit nu tänker vissa, va...ska ja ente få nått men vi e vänner juh....
Åh nää detta inlägg e ente riktat ti nån speciell, så ni behöver ente överösa maj me fina gulliga fjäsk sms, för detta skrev ja enbart just för va de e/va KRÄKINLÄGG.

0 kommentarer: